Chat with us, powered by LiveChat

Regulamin Euro-Paka.pl

I. Postanowienia ogólne i definicje

  • Regulamin określa warunki świadczenia usług oferowanych przez serwis euro-paka.pl, będący pośrednikiem między firmą kurierską a Klientem
  • Od 1.11.2024r: Właścicielem serwisu euro-paka.pl jest Pure Medica sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Gliwicka 51, 40-853 Katowice NIP: 6343015820, REGON: 523429770, KRS: 0000997729. E-mail: info@euro-paka.pl
    Przed 1.11.2024r: Właścicielem serwisu euro-paka.pl jest Europaka sp. z o.o. z siedzibą ul. Kazimierza Wielkiego 8/202, 20-611 Lublin, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS nr 0000851998, NIP 7123404980, REGON 386623970, tel. +48 22 228 72 99, e-mail: info@euro-paka.pl
  • Serwis euro-paka.pl nie jest firmą kurierską. Serwis służy porównaniu usług firm kurierskich i umożliwia zakup tych usług.
  • Z serwisu euro-paka.pl mogą korzystać osoby fizyczne pełnoletnie posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, ale mogące we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania.
  • Określenia i wytłumaczenie pojęć użytych w Regulaminie:
    1. 5.1. Nadawca - osoba przekazująca paczkę przewoźnikowi w celu jej doręczenie do odbiorcy
    2. 5.2. Odbiorca - osoba odbierająca paczkę od przewoźnika w miejscu docelowym wskazanym w zamówieniu
    3. 5.3. Zleceniodawca/Klient - Podmiot lub osoba która korzysta z serwisu euro-paka.pl bez rejestracji lub po założeniu konta użytkownika, składająca zamówienie na usługę logistyczną w rozumieniu kodeksu cywilnego.
    4. 5.4. Założenie konta/rejestracja - Odpowiednie wypełnienie formularza na stronie https://www.euro-paka.pl/register celem utworzenia Konta Użytkownika.
    5. 5.5. Operator logistyczny – podmiot dostarczający usługę logistyczną w rozumieniu kodeksu cywilnego.
    6. 5.6. Paczka - towary zapakowane w jednolite opakowanie
    7. 5.7. Przesyłka - paczka lub paczki odbierane od jednego nadawcy i dostarczane do jednego odbiorcy
    8. 5.8. Przewoźnik - firma kurierska realizująca odbiór, transport i dostarczenie przesyłki w ramach jej działalności oraz na podstawie odrębnych regulaminów przewoźników (stanowiących załączniki do niniejszego regulaminu).
    9. 5.9. Usługa - usługa transportowa polegająca na odbiorze przesyłki od nadawcy, jej transporcie oraz dostarczeniu do odbiorcy
    10. 5.10. Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem świąt i dni wolnych od pracy
    11. 5.11. Dane - zgromadzone w ramach założenia konta/rejestracji informacje dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej, przetwarzane przez euro-paka.pl w celu prawidłowego świadczenia usług oraz w innych celach operacyjnych i marketingowych.
    12. 5.12. Zamówienie - świadczona drogą elektroniczną i odpłatnie przez euro-paka.pl, na podstawie niniejszego regulaminu, usługa umożliwiająca zlecenie odbioru i doręczenia przesyłki pod wskazane adresy, przez Przewoźnika.
    13. 5.13. List przewozowy/etykieta - dokument dołączany do każdej przesyłki, dostarczający przewoźnikowi niezbędnych informacji o przesyłce oraz jej miejscu przeznaczenia i odbiorcy.

II. Zamówienia

  • Proces złożenia zamówienia zaczyna się wybraniem kierunku wysyłki, wpisaniem wagi i wymiarów paczki oraz od określenia rodzaju i sposobu zapakowania przesyłki.
  • Istnieje możliwość wysłania więcej niż jednej paczki jednocześnie. W tym celu należy użyć opcji ‘Dodaj nową paczkę’ lub ‘Powiel paczkę’.
  • Kolejnym etapem jest przekierowanie do ekranu wyboru usługi przewozu spośród dostępnych w serwisie. Rozróżniamy dostępne usługi przewoźników:
    • DPD
    • InPost
    • Paczkomaty
    • UPS
    • FedEx
    • FedEx Express
    • DHL
    • Ambro Express
    • GLS
  • Po wyborze kuriera należy uzupełnić dane nadawcy i odbiorcy oraz wybrać dzień odbioru paczki. Na tym etapie Klient podaje również dane do wystawienia faktury za zamówienie.
  • Składając zamówienie Klient akceptuje regulamin serwisu euro-paka.pl oraz przewoźnika realizującego usługę.
  • Płatności dokonać można w ostatnim kroku zamówienia lub poprzez link do płatności przesłany w mailu po złożeniu zamówienia. Płatności można również dokonać przelewem tradycyjnym na podane w mailu dane.
  • Wszystkie informacje o zamówionej usłudze są wysyłane na podany w zamówieniu adres mailowy zleceniodawcy.
  • Zmiana danych w zamówieniu
    1. 8.1. Zmiana danych w zamówieniu możliwa jest przed opłaceniem zamówienia.
    2. 8.2. W szczególnych przypadkach zmiana możliwa jest również po opłaceniu zamówienia, jednak nie później niż 2 dni robocze od planowanego odbioru paczki.
  • O przyjęciu do realizacji zamówienia Klient zostanie powiadomiony wiadomością wysłaną na adres poczty elektronicznej podany podczas rejestracji lub podczas składania zamówienia.
  • Dodatkowe opłaty do zamówienia:
    1. 10.1 Ponowienie zlecenia międzynarodowego z winy zamawiającego wynosi 10 zł brutto. Ponowienie zlecenia na kolejny dzień roboczy odbywa się po zaksięgowaniu wskazanej kwoty na koncie bankowym serwisu euro-paka.pl.
    2. 10.2 W przypadku zamówień międzynarodowych, które wracają z oddziału w kraju nadawcy do zamawiającego lub do magazynu euro-paka.pl, zwrot kosztów jest pomniejszony o 40 zł brutto
    3. 10.3 W przypadku paczki zwróconej do magazynu euro-paka.pl jest możliwość odesłania paczki na wskazany przez klienta adres. Koszt takiej usługi wyceniany jest indywidualnie i zależy od wymiarów, wagi i rodzaju paczki. Wysyłka paczki realizowana jest po zaksięgowaniu wymaganej wpłaty, przewoźnikiem wskazanym przez euro-paka.pl.
    4. 10.4 W przypadku wysłania do nadawcy wydrukowanych dokumentów celnych wraz z etykietą i niezrealizowania zamówienia z winy nadawcy zwrot jest pomniejszany o cenę tej usługi.
  • Odbiory przesyłek dokonywane są w dni robocze, w godzinach pracy pomiędzy 8:00 a 18:00, o ile nie ustalono inaczej oraz zgodnie z Regulaminem Przewoźnika. Data i godziny odbioru dostępne w formularzu zamówienia kuriera są przewidywane, nie gwarantowane.
  • Czas realizacji zamówienia (odbioru przesyłki od nadawcy) uzależniony jest od możliwości przewoźnika oraz rodzaju przesyłki. Paczki wielkogabarytowe oraz palety odbierane są do 3 dni roboczych od wskazanej w zamówieniu daty.
  • Przesyłki doręczane są w następujący sposób:
    • przesyłki o wadze do 30 kg doręczane są w systemie „od drzwi do drzwi”, chyba że regulamin wybranego do wykonania usługi Przewoźnika stanowi inaczej;
    • przesyłki przewyższające wagę 30 kg doręczane są według zapisów Regulaminów Przewoźników;
    • przesyłki paletowe doręczane są w systemie „burta burta”, chyba że regulamin wybranego do wykonania usługi Przewoźnika stanowi inaczej.
  • W przypadku braku możliwości doręczenia Przesyłki do Odbiorcy zwracana ona będzie do Nadawcy. Wówczas Klient będzie zobowiązany do uiszczenia dodatkowej opłaty za jej zwrot.
  • Płatności za zamówienie dokonać można poprzez:
    • bramkę płatniczą PayU
    • płatność kartą: akceptowana jest płatność wszystkimi kartami VISA i MasterCard
    • przelew tradycyjny na konto: 54 1140 2004 0000 3902 8309 9076- mBank
  • W przypadku płatności przelewem tradycyjnym prosimy o przesłanie potwierdzenia płatności w godzinach pracy naszego biura (8-16). Przy braku takiego potwierdzenia termin realizacji zamówienia może zostać przesunięty o jeden dzień.

  • Odstąpienie od umowy
    1. 16.1 W terminie 14 dni od złożenia zamówienia i najpóźniej na jeden dzień przed planowaną datą odbioru Przesyłki Klient może odstąpić od umowy bez podania przyczyn poprzez złożenie stosownego oświadczenia w formie elektronicznej na adres info@euro-paka.pl lub na piśmie. Wzór formularza odstąpienia od umowy stanowi załącznik do niniejszego regulaminu.
    2. 16.2 Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku gdy: Przewoźnik rozpoczął świadczenie usługi lub usługa została wykonana przed upływem 14 dni od dnia zawarcia umowy.
    3. 16.3 Zwrot kosztów za opłacone zamówienie dokonywany jest w ciągu 14 dni od dnia następnego od potwierdzenia anulowania zamówienia. Zwrot dokonywany jest na konto z którego dokonywano płatności.
    4. 16.4 Zwrot jest pomniejszony o 20 zł kiedy zamówienie zostało już wygenerowane - jest nadany numer listu przewozowego.

§3 Odpowiedzialność euro-paka.pl

  • Euro-paka.pl jest serwisem internetowym umożliwiającym porównanie wybranych dostępnych na rynku usług firm kurierskich i zakup tych usług ponosząc wobec Klienta odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie zamówienia z zastrzeżeniem dalszych postanowień niniejszego paragrafu.
  • Euro-paka.pl dokłada wszelkich starań w zapewnieniu poprawnego i ciągłego działania serwisu, zapewniającego sprawdzenie informacji dostępnych w serwisie lub możliwość złożenia zamówienia na usługę w dowolnej chwili.
  • Euro-paka.pl odpowiada za przekazanie zamówienia złożonego przez Klienta do wybranego przez Klienta przewoźnika.
  • Euro-paka.pl odpowiada za właściwą ochronę danych osobowych Zleceniodawców, Nadawców i Odbiorców.
  • Za wykonanie usługi transportu odpowiedzialność ponosi Przewoźnik.
  • Euro-paka.pl zrzeka się wszelkiej odpowiedzialności prawnej i finansowej za szkodliwe działania lub nienależyte wykonanie usługi lub w przypadku niedopełnienia obowiązków przez Przewoźnika oraz Nadawcę oraz za zachodzące w związku z tym szkody.
  • Euro-paka.pl nie ponosi odpowiedzialności za niepoprawny wybór przewoźnika, nienależyte wykonanie usługi przez przewoźnika chyba, że jest ono skutkiem niewykonania lub nienależytego wykonania usługi przez euro-paka.pl. Euro-paka.pl nie ponosi odpowiedzialności za niepoprawne przygotowanie przesyłki przez Nadawcę oraz za odmowę odbioru przesyłki przez Przewoźnika z winy Nadawcy.
  • Euro-paka.pl nie ponosi odpowiedzialności za:
    • podanie przez Zleceniodawcę nieprawidłowych lub nieprawdziwych danych,
    • nieprzekazanie przesyłki Przewoźnikowi,
    • nieprzekazanie wydrukowanego Listu Przewozowego dostarczonego przez euro-paka.pl
    • naruszenie przez Klienta Regulaminu Przewoźnika,
    • naruszenie przez Klienta niniejszego Regulaminu.
  • Euro-paka.pl nie ponosi odpowiedzialności za działania Odbiorcy, w szczególności za przyjęcie (lub odmowę) przez niego kierowanej do niego przesyłki czy uiszczenia kwoty za pobraniem.
  • W przypadku podania przez Klienta nieprawidłowych danych (w szczególności dotyczących wagi bądź gabarytów przesyłki), nie uniemożliwiających wykonanie zamówienia ani Usługi Kurierskiej, Zlecenie zostanie przyjęte, jednakże Zleceniodawca zostanie obciążony dodatkowymi opłatami zgodnie z Cennikiem Przewoźnika lub Regulaminem Przewoźnika na podstawie wystawionej przez euro-paka.pl noty księgowej, jednak nie później niż do 6 miesięcy od dnia wykonania Usługi przez Przewoźnika.
    1. 10.1 Do naliczonej dopłaty doliczana jest opłata manipulacyjna
      • 10,00 zł netto w przypadku przesyłek krajowych
      • 30,00 zł netto w przypadku przesyłek zagranicznych
    2. 10.2 W przypadku wysłania pisemnego wezwania do zapłaty, które następuje nie szybciej niż po 14 dniach od wystawienia dopłaty, doliczana jest opłata za monit windykacyjny
      • 20,00 zł netto w przypadku przesyłek krajowych
      • 30,00 zł netto w przypadku przesyłek zagranicznych

§4 Odpowiedzialność zleceniodawcy

  • Obowiązkiem zleceniodawcy jest podanie w zamówieniu prawdziwych, zgodnych z rzeczywistością informacji o wadze i wymiarach, wartości oraz zawartości wysyłanej paczki.
  • Za prawidłowość danych adresowych nadawcy i odbiorcy podanych w zamówieniu odpowiada zleceniodawca.
  • Za prawidłowość adresu mailowego odpowiada Zleceniodawca. Euro-paka.pl nie weryfikuje poprawności wpisanego adresu mailowego i nie odpowiada za problemy wynikłe podczas realizacji zamówienia spowodowane wpisaniem w zamówieniu błędnego adresu mailowego.
  • Nadawca zobowiązany jest do prawidłowego zapakowania oraz zabezpieczenia zawartości paczki, zgodnie z wytycznymi zawartymi w regulaminie przewoźnika realizującego usługę.
  • Zleceniodawca, składając zamówienie w serwisie euro-paka.pl, zobowiązuje się do przestrzegania niniejszego regulaminu oraz regulaminu przewoźnika realizującego usługę.
  • W przypadku usług z wymaganym wydrukowaniem etykiety, nadawca zobowiązany jest do wydrukowania i naklejenia etykiety na paczkę.
  • Nadawca powinien dopilnować przy wydawaniu paczki, żeby kurier od razu nakleił na nią właściwą etykietę. Należy również zweryfikować prawidłowość danych znajdujących się na etykiecie.
  • W przypadku wysyłki więcej niż jednej paczki pod różne adresy, za naklejenie etykiet na właściwe paczki odpowiada nadawca.
  • W przypadku usług w których to kurier przywozi gotową etykietę, w sytuacji gdy kurier nie będzie miał takiej etykiety, nadawca nie powinien wydawać paczki. Takie zdarzenie należy niezwłocznie zgłosić do serwisu euro-paka.pl
  • Zleceniodawca zobowiązuje się poinformować odbiorcę paczki, by w razie zauważenia uszkodzenia paczki przy doręczeniu zgłosić to kurierowi oraz spisać protokół szkody.
  • Zleceniodawca zobowiązuje się do uregulowania wszelkich dopłat nałożonych przez przewoźnika, związanych z różnicą między deklarowanymi w zamówieniu a rzeczywistymi parametrami paczki.
  • Euro-paka.pl nie weryfikuje deklarowanej w zamówieniu zawartości paczek. Za nadanie przedmiotów wyłączonych z transportu odpowiada nadawca mając na uwadze §6 niniejszego regulaminu.

§5 Ubezpieczenie

  • Po stronie Nadawcy leży odpowiedzialność za prawidłowe, zgodne ze stanem faktycznym określenie zawartości paczki, podanie jej wartości oraz sprawdzenie czy przedmioty wchodzące w jej skład nie naruszają regulaminu Przewoźnika.
  • Przedmioty w przesyłce podlegają ubezpieczeniu zgodnie z ich rzeczywistą wartością, nie większą jednak niż podana w zamówieniu wartość przesyłki lub, w usługach gdzie ubezpieczenie jest już wliczone w cenę, maksymalna wartość ubezpieczenia przesyłki. Wartość przesyłki ustalana jest na podstawie dokumentów zakupu przedmiotów znajdujących się w przesyłce.
  • Przedmioty wyłączone z transportu przez regulamin euro-paka.pl oraz regulamin przewoźnika realizującego usługę nie podlegają ubezpieczeniu. W przypadku uszkodzenia przesyłki w której odnotowano przedmioty wyłączone z transportu, przewoźnik może odrzucić reklamację składaną dla takiej paczki.

§6 Towary wyłączone z transportu

  • Wszyscy dostępni w serwisie euro-paka.pl przewoźnicy zawierają w swoich regulaminach informacje o przedmiotach wyłączonych z transportu:
  • W przypadku paczki z towarami niebezpiecznymi lub towarami zagrażającemu bezpieczeństwu innych paczek, przewoźnik ma prawo utylizacji takiej paczki bez informowania o tym.
  • Najczęściej wyłączone towary z transportu:
    • żywność,
    • materiały łatwopalne,
    • Lekarstwa na receptę (w formularzu zamówień prosimy precyzować dokładniej jakiego rodzaju farmaceutyki będą przewożone, np. suplementy diety, witaminy),
    • alkohol, papierosy, wyroby tytoniowe,
    • materiały wybuchowe lub radioaktywne, substancje żrące lub cuchnące, broń i amunicję,
    • narkotyki lub leki i środki psychotropowe, za wyjątkiem przedmiotów wysyłanych w celach naukowych lub medycznych przez ustawowo do tego upoważnione instytucje,
    • żywe rośliny i zwierzęta,
    • zwłoki, szczątki ludzkie lub zwierzęce,
    • dzieła sztuki, antyki, kamienie i metale szlachetne w jakiejkolwiek postaci lub formie, waluty, zbywalne papiery wartościowe, certyfikaty i jakiekolwiek inne walory zbywalne,
    • substancje które mogą zabrudzić lub w inny sposób uszkodzić pozostałe przesyłki,
    • instrumenty muzyczne smyczkowe i szarpane,
    • towary wymagające zachowania szczególnych warunków przy ich przemieszczaniu lub składowaniu (np. przewożenia w określonej pozycji np. poziomo, szkło, telewizory, ceramika, części nadwozia samochodowego, inne towary delikatne)
  • W przypadku paczek z lub do Wielkiej Brytanii jest całkowity zakaz wysyłki leków za wyjątkiem witamin i suplementów diety.

§7 Reklamacje

  • Serwis euro-paka.pl służy pomocą w procesie złożenia reklamacji. Reklamacje rozpatrywane są przez przewoźnika lub operatora logistycznego.
  • Klient może zgłaszać reklamacje dotyczące nienależytego funkcjonowania stron internetowych serwisu euro-paka.pl oraz usług operatora logistycznego. Reklamacje przyjmowane są wyłącznie w formie elektronicznej za pomocą Formularza Reklamacyjny dostępnego na stronie internetowej euro-paka.pl (https://www.euro-paka.pl/rek)
  • Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, euro-paka.pl przed rozpatrzeniem reklamacji, zwróci się do Klienta o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie i terminie. Nieodesłanie wymaganych informacji lub dokumentów w wyznaczonym terminie wiąże się z uznaniem reklamacji za niezasadną i zostaje ona zakończona bez rozstrzygnięcia.
  • Euro-paka.pl pomaga tylko w procesie składania reklamacji. Klient ma prawo złożyć reklamację bezpośrednio do Przewoźnika.
  • Reklamacje zgłaszane do operatora logistycznego wykonującego usługę przewozu powinny być składane w terminach oraz z zastosowaniem procedur określonych w Regulaminie Przewoźnika wykonującego usługę przewozową przy uwzględnieniu powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. – Prawo przewozowe (Dz.U. z 2015 r. Nr 915 – t.j. ze zm.).
  • Euro-paka.pl zaleca jednak, aby zgłoszenie zostało zgłoszone na protokole reklamacyjnym przewoźnika w terminie 7 dni od daty odbioru Przesyłki w przypadku stwierdzonego ubytku lub uszkodzenia Przesyłki oraz 14 dni od daty nadania Przesyłki w przypadku opóźnienia w doręczeniu przesyłki lub niezrealizowania zamówienia.

  • Prawidłowo złożona reklamacja w przypadku ubytku lub uszkodzenia przesyłki powinna zawierać:
    • Kopię protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności przedstawiciela Przewoźnika,
    • udokumentowane uprawnienie do dochodzenia roszczenia w zgłoszonej wysokości w postaci faktury zakupu przedmiotu, którego dotyczyła szkoda lub kalkulacji kosztów jego wytworzenia sporządzoną przez głównego księgowego lub osoby uprawnione do reprezentacji (w przypadku producentów) lub faktury za naprawę lub szczegółowy kosztorys naprawy, w przypadku gdy naprawa została wykonana,
    • udokumentowaną kwotę roszczenia.
  • Euro-paka.pl przekazuje do operatora logistycznego reklamację w terminie do 14 dni od daty otrzymania prawidłowo złożonej reklamacji zawierającej wszystkie wymagane dokumenty przez Regulamin Przewoźnika. Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji pocztą elektroniczną na adres e-mail podany w Formularzu Reklamacyjnym.
  • Mając na uwadze, iż euro-paka.pl jest wyłącznie pośrednikiem przy realizacji zamówienia, wszelkie reklamacje związane z nienależytym wykonaniem usługi kurierskiej są rozpatrywane bezpośrednio przez Przewoźnika, zgodnie z właściwym Regulaminem Przewoźnika i przekazywane Klientowi w chwili otrzymania ich od operatora logistycznego.
  • Wypłaty środków z tytułu uznanych reklamacji przekazywane są na wskazany przez Klienta nr rachunku bankowego w ciągu 30 roboczych dni od daty przekazania serwisowi euro-paka.pl decyzji przez Przewoźnika.
  • W przypadku naliczenia przez Przewoźnika dopłaty do przesyłki Klient ma prawo do wniesienia reklamacji poprzez formularz reklamacyjny dostępny na stronie https://www.euro-paka.pl/rek (dopłata do paczki). Reklamacja nie uprawnia do nieopłaceenia faktury.
  • Odbiorca zobowiązany jest przy doręczeniu paczki do sprawdzenia jej stanu. Podstawą do przyjęcia reklamacji w przypadku uszkodzenia opakowania paczki, mogącego wskazywać na uszkodzenie jej zawartości jest zgłoszenie tego kurierowi doręczającemu i spisanie protokołu szkody.
  • W przypadku braku uszkodzeń opakowania i zaobserwowaniu uszkodzeń zawartości, należy taką sytuację zgłosić niezwłocznie do serwisu euro-paka.pl. W zgłoszeniu należy dołączyć zdjęcia, które powinny przedstawiać sposób zapakowania paczki, sposób zabezpieczenia zawartości (zdjęcie wnętrza paczki) oraz zdjęcia przedstawiające uszkodzone przedmioty.
  • Termin rozpatrzenia reklamacji dotyczącej usługi wykonywanej przez Przewoźnika jest opisany w regulaminie wybranej usługi dostępnym jako załącznik do niniejszego regulaminu.
  • Reklamacje dotyczące nieprawidłowego funkcjonowania serwisu lub jego dostępu rozpatrywane są przez serwis euro-paka.pl w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo złożonej reklamacji.

§8 Przesyłki pobraniowe

  • Wypłata środków z przesyłek pobraniowych następuję na numer konta podany podczas składania zamówienia.
  • Termin realizacji wypłaty pobrania trwa nie dłużej niż 21 dni roboczych od następnego dnia roboczego po doręczeniu przesyłki.
    * W okresie przedświątecznym (listopad-grudzień) czas wypłtay pobrania może wynieść do 30 dni roboczych.
  • W przypadku błędnie podanego numeru konta termin wypłaty pobrania może ulec wydłużeniu.
  • Warunkiem koniecznym do przekazania środków o których mowa w §8 pkt 1. na konto wskazane w zamówieniu jest otrzymanie środków od Kuriera (przewoźnika) na konto euro-paka.pl

§9 Polityka prywatności

  • Od 1.11.2024r: Pure Medica sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Gliwicka 51, 40-853 Katowice NIP: 6343015820, REGON: 523429770, KRS: 0000997729. E-mail: info@euro-paka.pl
    Przed 1.11.2024r: Europaka sp. z o.o. z siedzibą ul. Kazimierza Wielkiego 8/202, 20-611 Lublin, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS nr 0000851998, NIP 7123404980, REGON 386623970, tel. +48 22 228 72 99, e-mail: info@euro-paka.pl
  • Podanie danych jest dobrowolne lecz niezbędne do realizacji zamówienia i wykonania usługi pośredniczącej.
  • W celu zagwarantowania przetwarzania danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można skontaktować pod adresem e-mail: info@euro-paka.pl
  • Zbierane są dane nadawcy, odbiorcy, które są niezbędne do realizacji usługi przewozu:
    • imię, nazwisko lub nazwa firmy
    • numer NIP
    • adres pocztowy odbioru i dostawy
    • adres e-mail
    • telefon kontaktowy
    • numer rachunku bankowego
  • Podczas składania pierwszego zamówienia można utworzyć konto użytkownika. Nie jest to warunek konieczny.
  • Dane podane w serwisie będą przetwarzane na podstawie art.6 ust. 1pkt a) i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO).
  • Dane osobowe podawane w formularzu zamówienia nie są widoczne dla osób nieuprawnionych i mają charakter poufny.
  • Twoje dane osobowe możemy przekazywać następującym podmiotom:
    • podwykonawcom, a więc podmiotom, z których korzystamy przy ich przetwarzaniu (GLS, DPD, UPS, InPost, Fedex, Ambro Ekspress, DHL)
    • partnerom serwisu: Przelewy24, PayPal, Payu, Google, Focus Telecom Polska, Opineo, Trustpilot, LiveChat, Facebook, Freshdesk
  • Klient posiada prawo dostępu do swoich danych, ich usunięcia lub modyfikowania.
  • Klient ma prawo do wniesienia skargi do instytucji nadzorującej ochronę danych osobowych (Urząd Ochrony Danych Osobowych) gdy uzna, że przetwarzanie tych danych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.