Informujemy, że ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. x
Szybka dostawa paczki Polska Anglia

SZYBKA DOSTAWA

Odbiór w każdy dzień roboczy

ODBIÓR W KAŻDY DZIEŃ ROBOCZY

99% klientów poleca euro-pakę

99% KLIENTÓW POLECA EURO-PAKĘ

Ubezpieczenie do 5000zł w cenie przesyłki

Z UBEZPIECZENIEM DO 5000ZŁ W CENIE PRZESYŁKI!

MONITORUJ PRZESYŁKĘ

Pytania i odpowiedzi

  • 1. Czym zajmuje się serwis Euro-paka.pl?
  • Z serwisem Euro-paka.pl wyślesz  paczki do Polski, paczki z Polski do Anglii a także wyślesz paczkę do innych państw Europy w bardzo atrakcyjnych cenach.

    Wynegocjowaliśmy najlepsze umowy u naszych Partnerów, dlatego możemy zaoferować Wam najlepszych kurierów w niesamowicie niskich cenach.

  • 2. Jak pakować przesyłki DPD, GLS, INPOST, TNT, ParcelForce, UPS?
  • Przesyłki pakujemy w odpowiednio mocne kartony, lub pudła w odpowiednich wymiarach, W DPD trzeba pamiętać że najdłuższy bok paczki nie może przekroczyć 175 cm.

    W GLS najdłuższy bok nie może przekroczyć 200 cm.



    Paczka powinna być dobrze oklejona taśmą pakunkową oraz owinięta folią stretch, każda krawędź paczki powinna być zaklejona taśmą. Odpowiedzialność za odpowiednie zabezpieczenie zawartości paczki i jej przygotowanie do transportu spoczywa na Nadawcy. W celu zabezpieczenia zawartości radzimy korzystać ze styropianu/folii bąbelkowej. Zawartość paczki nie powinna się przemieszczać wewnątrz kartonu, każda wolna przestrzeń powinna być wypełniona (folia bąbelkowa/styropian/inny wypełniacz). Do przewożenia materiałów szklanych i delikatnych zalecamy stosowanie specjalnych to tego celu przeznaczonych opakowań. W przypadku przesyłania elektroniki itp. (np dekoder TV, laptop, kamera) należy go umieścić w ORYGINALNYM OPAKOWANIU. Na każdej paczce należy umieścić pełne dane Odbiorcy: Imię i Nazwisko/Adres wraz z kodem pocztowym/Telefon kontaktowy.


    UWAGA: Przy odbiorze paczki należy dokładnie sprawdzić stan opakowania i wszelkie zastrzeżenia odnośnie ewentualnych uszkodzeń zawartości należy zgłosić kurierowi przed pokwitowaniem odbioru.

    Przewoźnik może odmówić prawa do reklamacji kiedy podczas nadawania przesyłki były łączone 2 mniejsze kartony. Zabrania się łączenia 2 mniejszych kartonów( jako jedna paczka), z uwagi na to że jeżeli podczas transportu jeden z kartonów oderwie się od całości Przewoźnik odmawia reklamacji.



    Podczas nadawania bagażu (torba podróżna, walizka) należy zapakować w karton, owinąć streczem oraz taśmą pakową. Podczas zabezpieczania nie mogą wystawać części bagażu takie jak rączki, kółeczka. Współpracujący z nami przewoźnicy nie ponoszą odpowiedzialności za opakowanie, a za jego zawartość. Przesyłki są sortowane na automatycznych rolkach, paczka powinna mieć wygląd prostopadłościanu (bez żadnych wystająch częsci), aby mogła bez przeszkód być sortowalna automatycznie.


    NASZ PRZEWOŹNIK TRAKTUJE BAGAŻ BEZ ZABEZPIECZENIA JAKO NIESTANDARD, ORAZ DO KAŻDEJ TAKIEJ PRZESYŁKI DOLICZANA JEST OPŁATA 30GBP lub 156ZŁ JEŚLI PRZESYŁKA JEST NIEODPOWIEDNIO ZABEZPIECZONA. PROSIMY PAMIĘTAĆ O DOKŁADNYM ZABEZPIECZANIU PRZESYŁEK, GDYŻ ZA KAŻDY NIESTANDARD DOLICZAMY 30GBP lub 156ZŁ Z PŁATNOŚCIĄ 14 DNI OD DATY OTRZYMANIA OD NAS PISMA.


    Wymiary paczek DPD Classic:

    łączna waga paczki nie może przekroczyć 31.5 kg;
    najdłuższy bok nie może przekroczyć 175 cm;
    suma obwodu podstawy i wysokości opakowania nie może przekroczyć 300 cm, obliczane według wzoru: 2xH + 2xW + L = max. 300 cm (gdzie: H- wysokość; W - szerokość; L - długość, najdłuższy bok).

     

    Wymiary paczek ParcelForce: 

    łączna waga paczki nie może przekroczyć 30 kg,
    najdłuższy bok nie może przekroczyć 150 cm,
    suma obwodu podstawy i wysokości opakowania nie może przekroczyć 300 cm, obliczane według wzoru: 2xH + 2xW + L = max. 300 cm (gdzie: H- wysokość; W - szerokość; L - długość, najdłuższy bok).

    Przesyłka gabarytowa: w przypadku, gdy waga gabarytowa, liczona według podanego niżej wzoru, przekracza wagę rzeczywistą, cena ustalana jest za wagę gabarytową. Wzór: waga gabarytowa = wysokość (cm) x długość (cm) x szerokość (cm) / 5000. Przesyłki, których waga gabarytowa i/lub waga rzeczywista są większe niż 30 kg, naliczana jest dopłata w wysokości 50 GBP.

    Wymiary paczek GLS: 

    waga jednej paczki nie może być większa niż 50 kg,
    najdłuższy bok nie może mieć długości większej niż 200 cm,
    szerokość przesyłki nie może przekroczyć 80 cm, a jej wysokość 60 cm,
    obwód + najdłuższy bok nie mogą przekroczyć 300 cm,
    sposób obliczania sumy obwodu i najdłuższego boku: 2 x wysokość + 2 x szerokość + 1 x najdłuższy bok.

    Wymiary paczek InPost Cross Border: 

    waga jednej paczki nie może być większa niż 25 kg,
    najdłuższy bok nie może mieć długości większej niż 40 cm,
    szerokość przesyłki nie może przekroczyć 40 cm, a jej wysokość 38 cm.


      
  • 3. Czy moja paczka jest ubezpieczona?
  • Tak, przesyłki są ubezpieczone. W usłudze DPD w cenie za przesyłkę jest ubezpieczenie do 1000 zł. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego ubezpieczenia do 5000 zł.
    Należy pamiętać o sprawdzeniu przesyłki przy kurierze podczas doręczenia.
    Ubezpieczenie GLS w obrocie międzynarodowym jest do kwoty 4000 zł w cenie za przesyłkę.
    dp Przesyłki InPost są ubezpieczone do 5000 zł w cenie.


  • 4. Ile czasu trwa dostarczenie paczki kurierem DPD, GLS, InPost?
  • Czas transportu przesyłki z Polski do Wielkiej Brytanii od 3-5 dni roboczych, natomiast paczki nadane z Wielkiej Brytanii do Polski to czas od 4-5 dni robocze. Czas transportu Paczek do innych Państw można zobaczyć wchodząc w zakładkę cennik.

    Czas dostawy w usłudze InPost Cross Border w zależnosći od kraju waha sie od 4 do 7 dni roboczych.

  • 5. Czy mogę pakować szklane przedmioty?
  • Tak, można pakować szklane przedmioty, ale należy pamiętać o bardzo dobrym zabezpieczeniu przesyłki, delikatne przedmioty Klient wysyła na własną odpowiedzialność.

    Uwaga! W przypadku nadania TV, laptopów lub rzeczy szklanych należy wydrukować i nakleić na paczkę naklejkę - pobierz naklejkę.

  • 6. Czego nie mogę pakować?
  • - Żywność

    - materiały łatwopalne

    - Lekarstwa na receptę( w formularzu zamówień prosimy precyzować dokładniej jakiego rodzaju farmaceutyki będą przewożone, np. suplementy diety, witaminy)

    - alkohol ,papierosy, wyroby tytoniowe

    - materiały wybuchowe lub radioaktywne, substancje żrące lub cuchnące, broń i amunicję,

    - narkotyki lub leki i środki psychotropowe, za wyjątkiem przedmiotów wysyłanych w celach naukowych lub medycznych przez ustawowo do tego upoważnione instytucje,

    - żywe rośliny i zwierzęta,

    - zwłoki, szczątki ludzkie lub zwierzęce,

    - dzieła sztuki, antyki, kamienie i metale szlachetne w jakiejkolwiek postaci lub formie, waluty, zbywalne papiery wartościowe, certyfikaty i jakiekolwiek inne walory zbywalne,

    - substancje które mogą zabrudzić lub w inny sposób uszkodzić pozostałe przesyłki

     

    Zapoznaj się z regulaminem DPD POLSKA odnośnie towarów zabronionych do transportu - link do regulaminu DPD.

    Zapoznaj sie z regulaminem InPost Cross Border  - link do regulaminu InPost Cross Border

    Zapoznaj sie z regulaminem GLS POLAND  -   link do regulaminu GLS POLAND

  • 7. Zamówiłem przesyłkę, na kiedy mam się spodziewać kuriera?
  • Jeśli zamówiłeś i opłaciłeś przesyłkę do Polski do godziny 16:00 czasu brytyjskiego (17:00 czasu polskiego), kurier może przyjechać na następny dzień po odbiór przesyłki.( Pamietaj podaj date podczas zamówienia)

    Jeśli zamówiłeś i opłaciłeś przesyłkę do Wielkiej Brytanii do godziny 17:00 czasu brytyjskiego (18:00 czasu polskiego), kurier może przyjechać na następny dzień roboczy po odbiór przesyłki.( Pamiętaj podaj datę podczas zamówienia).

    Kampusy uczelniane, akademiki na terenie Wielkiej Brytanii oraz wyspy Man i Jersey firma DPD nie obsługuje.

  • 8. Chciałbym podać dokładną godzinę odbioru paczki czy jest to możliwe?
  • Nie jest możliwe podanie dokładnej godziny odbioru paczki, gdyż kurier nie jest w stanie określić dokładnej godziny przyjazdu do klienta ( Wpływ ma na to wiele czynników ,które mogą wpłynąć na opóźnienie). Kurierzy pracują od 9:00 do 17:00.

  • 9.Czy muszę drukować etykiety?

  • Dla kuriera DPD i GLS nie potrzeba drukować etykiet. Kurierzy osobiście dostarczają etykiety w dniu nadania paczki.

     

  • 10. Czy jest możliwość skontaktowania się z kurierem DPD w dniu odbioru paczki z Polski lub Wielkiej Brytanii?
  • Tak, jest możliwość kontaktu z kurierem w dniu odbioru paczki. Dla zamówień z Polski godziny odbioru paczek przez DPD Polska to 8:00-18:00 Istnieje możliwość kontaktu z biurem DPD Polska pod numerem (+48) (22) 577 55 55, należy podać numer zlecenia pod którym będzie nadawana przesyłka ( numer zlecenia APP/CRIN/....... wysyłany jest w wiadomości e-mail po opłaceniu zamówienia ). Dla zamówień z Wielkiej Brytanii godziny odbioru paczek przez DPD UK to 8:00-18:00 Istnieje możliwość kontaktu z biurem DPD UK pod numerem 0121 698 3783 należy podać numer listu przewozowego który zostanie wysłany od INFOAGENT w dniu nadania paczki.

    KURIERZY DPD NIE MAJĄ OBOWIAZKU KONTAKTOWAĆ SIE PRZED PRZYJAZDEM DO KLIENTA.

  • 11. Zamówiłem przesyłkę, kurier ma być po południu ale mnie nie będzie w domu co robić?
  • Jeśli zamówiłeś przesyłkę a kurier stawi się po przesyłkę po południu a Ciebie oraz innych domowników nie będzie w tym czasie, w takim przypadku należy skontaktować się z najbliższym oddziałem DPD Polska i poprosić o numer kontaktowy do kuriera, następnie zadzwonić do kuriera wytłumaczyć sytuacje, oraz poprosić jeśli jest taka możliwość o spotkanie się z kurierem w umówionym miejscu na trasie, zazwyczaj kurierzy chętnie podejmują współprace.

    Drugą opcją odebrania paczki przez kuriera jest pozostawienie paczki u zaufanego sąsiada oraz poinformowanie o tym kuriera.

  • 12. Nie mogę czekać cały dzień w domu na odbiór paczki. Czy mogę dostarczyć osobiście paczkę do oddziału DPD?
  • Tak, należy wcześniej skontaktować się z firmą Euro-Paka.pl aby uzyskać numer zlecenia a następnie dostarczyć paczkę osobiście do najbliższego oddziału DPD. (Lista oddziałów znajduje się na stronie www.dpd.com.pl).

  • 13. Czekałem/czekałam na kuriera, ale kurier nie przyjechał, co robic?
  • Kurierzy DPD otrzymują zlecenia i ich zadaniem jest odebranie danej przesyłki od klienta, zdarzają się sytuacje ze kurier danego dnia nie jest w stanie odebrać przesyłki z przyczyn niezależnych od niego, może na to mieć wpływ pogoda, awaria auta, duży ruch, lub inne sytuacje niezależne od kuriera, na które nie ma wpływu- PROBLEMY TECHNICZNE.
    Jeśli z przyczyn niezależnych od kuriera nie będzie mógł przyjechać, paczka zostanie odebrana następnego dnia roboczego, lub w inny dzień roboczy,LECZ W DNIU W KTÓRYM KURIER NIE PRZYJECHAŁ NALEŻY NAS POWIADOMIĆ E-MAILEM, WTEDY ZABUKUJEMY KURIERA NA DZIEŃ NASTĘPNY.

    KURIERZY NIE MAJĄ OBOWIAZKU KONTAKTOWAĆ SIE PRZED PRZYJAZDEM DO KLIENTA.


    Trzeba pamiętać że biuro Euro-paka.pl w takich przypadkach służy pomocą.

  • 14. Chcę anulować zlecenie. Czy otrzymam zwrot pieniędzy?
  •  Tak, należy przesłać nam na info@euro-paka.pl informację o numerze zamówienia oraz numer konta do zwrotu. Zwrot kosztów nastąpi w przeciągu 48h.

  • 15. Jak założyć konto?
  • Przy pierwszym zamówieniu konto można założyć automatycznie, podczas zamawiania przesyłki można wybrać opcje( chce założyć konto). Będą wtedy takie możliwości jak: historia zamówień, książka adresowa, saldo konta, wykonane płatności, histora faktur. 
  • 16. W jaki sposób mogę zapłacić za przesyłkę?
  • Płatność za przesyłkę można dokonać poprzez bezpieczny oraz szybki system płatności PayPal, Przelewy24,  obsługujemy wszystkie karty kredytowe i debetowe,oraz przelewy na brytyjskie oraz polskie konto bankowe.

    Płatności przy zwykłym, tradycyjnym przelewie mogą zostać zaksięgowane dopiero następnego dnia, zalecamy wtedy przesłanie potwierdzenia przelewu w tytule podając nr zamówienia jaki został nadany podczas składania zamówienia( 5 cyfrowy)  przyśpieszy to proces zamawiania kuriera.

  • 17. Czy mogę wysłać przesyłkę za pobraniem?
  • Nie.
  • 18. Czy mogę śledzić przesyłkę?
  • Tak, jest możliwość śledzenia przesyłki. Na Twoje konto w serwisie zostanie przesłany numer listu przewozowego za pomocą którego można śledzić przesyłkę w serwisie Euro-paka.pl
  • 19. Czy mogę zapłacić kurierowi za przesyłkę w dniu odbioru?
  • Nie. Kurier nie pobiera gotówki za odebranie przesyłki.
  • 20. Chciałbym otrzymać fakturę czy jest to możliwe?
  • Tak. Jest to możliwe. Faktury wystawiane są wyłącznie w walucie GBP. Nie ma możliwości uzyskania faktury w PLN.
  • 21. Do jakich krajów jeszcze można wysłać paczkę?
  • Paczkę można wysyłać do Polski i Wielkiej Brytanii, oraz do wielu innych Państw Europy.

    Kampusy uczelniane, akademiki na terenie Wielkiej Brytanii oraz wyspy Man i Jersey firma DPD nie obsługuje.